יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

another one, this time to blog and wordpress too

with video:



 


הרשת חוגגת 25 שנה והשנה אף ייקרה את הקפה בשקל, בתגובה לפתיחה של קופיקס, הציגו את ההבדל בין המאפים והכריכים של שתי הרשתות והבעלים אמרו: "יש פה התלהבות יתר, לרשת שאולי תיכשל. המאפים שלהם קטנים משלנו ואיכותיים פחות, הסניפים שלנו בגודל 300-100 מ"ר ושלהם - 30 מ"ר. החשש הוא שהצרכן יחשוב שצריך להוזיל את הקפה"


 


 


ברשת בתי הקפה רולדין חוגגים 25 שנה בעיתוי טעון בשוק רשתות הקפה: רגע אחרי הפתיחה הרועשת של רשת קופיקס, שמוכרת תפריט שלם ב-5 שקלים. אמנם לרשת רק סניף אחד והיא מוכרת פריטים"לקחת" בלבד, אך נקודת המבט של הצרכן כלפי מחירי קפה וכריך השתנתה בזכותה. נראה שהלגיטימציה של הרשתות למכור הפוך קטן לקחת ב-14-11 שקל התערערה ויתכן שהרשתות אף הסתבכו לכאורה בתיאום מחירים בעקבות הטלטלה שעבר השוק.


 


 


 



 


 


 


 


 


לרולדין 47 סניפים והיא פותחת סניפים בקצב של בין 8 ל-10 סניפים בשנה. במסגרת חגיגות יום-ההולדת, ברשת משיקים מועדון לקוחות חדש, מרחיבים את הקונדיטוריה ומשיקים קו פטיסרי חדש. "כל המאפים אצלנו נאפים במקום, כל בורקס אצלנו מקופל ביד", הדגישו בעודם מתכוננים לעונת הסופגניות (אותן הם מוכרים בהחל מ-8 שקלים לסופגנייה מצופה).



הנראות החדשה של הסניפים. כוללים פטיסרי  (צילום: רונן ברגמן)

 


 


"המאפים שלנו גדולים ועשירים יותר"


במסיבת עיתונאים שערכו לרגל החגיגות, הציג רני רהב, מנהל יחסי הציבור של החברה, את ההבדל בגודל ובאיכות בין כריך של קופיקס לכריך שלהם ובין קרואסון של רולדין, לבין קרואסון של קופיקס. "המאפים שלהם קטנים יותר ואנחנו לא יודעים מאלו חומרים הם עשויים", אמרו בחברה. "הכריכים שלנו עשירים יותר ואלה כריכים שאנחנו מכינים במקום, אצלם אלה כריכים שמגיעים בבוקר, כריכים מאתמול, אנחנו לא מוכרים כריכים מאתמול אלא תורמים אותם".


 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה